پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

مشاهده و دانلود فایل تصویری قناری

فایل تصویری از آواز قناری


فایل تصویری غذا دادن به جوجه با سرنگ


نظرات 6 + ارسال نظر
سعید جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی درست کردی.امیدوارم وبلاگت همیشه به روز باشه نه مثل بعضی از وبلاگها که سالی ۱بار هم مطلب یا عکس جدیدی قرار نمیدن.
و اما این کلیپی که گذاشتی..به نظرتون این رنگ پرتغالی نیست؟

سلام دوست عزیز

من هم امید وارم بتونم این وبلاگو برای دوست داران قناری به روز نگه دارم .

با نظر شما موافقم ، کلیپ مورد نظر بیشتر به پرتغالی میخوره .

ممنونم که سر زدین و تشکر از نظرتون .

میرزا مهدی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://reyhane.blogfa.com

سلام قناری جون دمت گرم خیلی باحالی ممنون که به این وب در پیتی ها هم سر میزنی به روزم بیا

سلام بر آقا مهدی بزرگوار

اختیار دارید .

من افتخار میکنم که دوست خوبی چون شما دارم .

سعید یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

مرسی دوست عزیز
کلیپهای خیلی قشنگی گذاشتی.
موفق باشی

ممنون

قابل شما رو نداشت

یاد فرشته جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://hasnagol.blogsky.com

سلام دوست عزیز .واقعا زحمت کشیدی و مطالب زیبایی گذاشتی.خصوصا فایلهای تصویری که قرار دادی .پیدا کردنشون خیلی زحمت داشته.موفق باشی.

سلام

ممنون از حسن توجه جنابعالی

داود عراقی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

با سلام خدمت دوست بزرگوار سید عزیز
بسیار زیبا ودیدنی بود لذت بردم .موفق باشی

قابل شما رو نداشت .

موفق باشید .

مصطفی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.pars-patogh.com

سلام دوست عزیز .واقعا زحمت کشیدی و مطالب زیبایی گذاشتی.خصوصا فایلهای تصویری که قرار دادی

خواهش میکنم .

شما لطف دارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد