پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

فایل های تصویری از نژادهای مختلف قناری

چند فایل تصویری از 10 نژاد مختلف قناری را مشاهده بفرمایید . به نظر من این طوری بهتر میشه نژادها رو از هم تشخیص داد . 


قابل شما رو نداره ...


** نورویچ **


** یورکشایر**


** بوردر**


** گلاستر ایزابلا **


** فری پاریسی **


** اوپال **


** لاینگشایر **


** کرست **


** ملادو **


** لارگت اسپانیایی **


** جیبو سو **


** جیبر **


** فایل تصویری از غذا دادن قناری نر و ماده به جوجه ها **


نظرات 7 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام..مرسی کلیپهای زیبایی بود..لذت بردم..بازم از این کارا انجام بدین

قابل شما رو نداشت .

siamak bokaii پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

salam jenabe sajjadi
vaghean websitetoon ali shode
tarahish fogholadas

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز .

این نظر لطف شماست .

تلاش و کوشش برای دوستان گلی چون شما ارزشمند است .

رحمان احمدی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

با درود فراوان خدمت مدیر سایت
آقا اصلا انتظار این همه تغییرات رو نداشتم.
به امید بهترین شدن وبسایتتان.
+باید هزینه زیادی بابت این تغییران متحمل شده باشید.
بهر حال ارزش رو داشته.
به امید موفقیت شما.

ممنونم از دوست عزیز جناب آقای احمدی.

امید وارم جناب عالی هم در زندگی و کار تون موفق باشید .

mehrmanesh شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

man haruz miam be site sar mizanam.
ama matalebetun ro kheili dir bedir update mikonid.
age in karo ham bokonid vaghean tu zamine parandegan tu internet tak mishid

babak چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

اقا ممنون زحمت کشیدین اگه از این کلیپها بیشتر بذارین برای امثال من مبتدی خیلی عالی میشه بازم ممنون

سلام

ممنون که به وبلاگ من سر میزنید .

انشاالله سعی میکنم درخواست شما رو انجام بدم .

حمیدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

ممنون خیلی کلیپ های جالبی بود من خودم تابحال فقط عکس بعضی ازین نژادهارو دیدم بودم عاااااااااااالی بود

رضا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

آقا دستتون درد نکنه از گذاشتن این کلیپ ها واقعا" استفاده کردیم و خیلی بدردمون خورد

سلام

قابل شما رو ندارد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد