پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

نحوه تشخیص آماده بودن قناری ها برای جفت اندازی


برای جفت کردن وتکثیر ، قناری نر و ماده باید آماده باشند که از حالت های زیر مشخص میشود.


قناری نر: خواندن محکم و پرحرارت – جست و خیز زیاد – بر روی تیرک تند بال زدن – براقی چشم – چسبیدن به قفس و خواندن محکم و بیرون زدن مقعد .



قناری ماده: جیکهای ممتد ـ بر روی تیرک تند بال زدن ـ اگه کف قفس روزنامه هست پاره کردن و لول کردن روزنامه و بلاخره برآمده شدن مقعد.



 


نظرات 4 + ارسال نظر
حسن صفا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://hso1354.blogfa.com

سلام دوست من
خسته نباشید می گم، ممنون بابت اطلاعاتی که گذاشتی .
اگه میشه لطف کنی طریقه آماده کردن اصولی قناری نر و ماده رو برام ایمیل کنی ممنون میشم

امین دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.web-gard101.blogfa.com

سلام
متشکریم از وبلاگ جالبتون

سوال:یه جفت قناری دارم.بنظر من که هردوشون آماده اند
ولی خیلی وقته که ماده هی میره تو ولونه میخوابه ولی از تخم خبری نیست
به نظر شما چیکار کنم؟
لطف کنین میل کنین البته اگه ممکنه

فرزاد رضایی چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ http://persianbirds.blogfa.com/

"سلام متشکر هستم از وبلاگ خوبتان.من در کار پرورش مرغ عشق،قناری،سایر پرندگان و ماهی زینتی هستم.وبلاگ شما را در وبلاگم لینک کردم اگر دوست داشتید وبلاگ من را نیز با عنوان پرندگان پارسی لینک کنید. فرزاد رضایی 09365281405 پرندگان پارسی www.persianbirds.blogfa.com"

سلام . با افتخار لینک شدید دوست عزیز.

رضا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام از اطلاعات مفیدتان ممنون من دو تا قناری دارم که دوتاشون مستن الان یک هفه است که زدم جفت نره زیاد نزدیک ماده نمیشه برای چی

سلام . ممنون . خدمت شما عرض کنم ، قناری نر و ماده اگه آماده باشند در اولین برخورد جفت میرن .
در مورد قناریهای شما ، اگه دعوا نمی کنن و رفتارشون مسالمت آمیز هست ، مشکلی نیست . فقط باید مطمئن باشید که جفت گیری کرده اند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد