پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

دوره آموزش پیشرفته قناری


با سلام 


دوره پیشرفته آموزش قناری در تاریخ های 9 و 10 و همچنین 16 و 17 آذر ماه توسط شرکت آتی نگر مهر برگزار می گردد . لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166968248 تماس بگیرید .



                                                       با تشکر

نظرات 2 + ارسال نظر
هاله پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://zardeghanare1388.blogfa.com

سلام ممنون بهم سر زدید و برای من خوشحال هستید منم خیلی خوشحالم ولی متاسفانه ۳ تا جوجه هایم را از دست دادم انگار اونجور که به نظر میرسه خیلی ضعیف بودند و در حال حاظر یکیش زندس ولی سرشو نمیاره بالا که ماهد بهش غذا بده ماده میره بالای سرش که بهش غذا بده ولی اون جوجه سرش را نمیاره بالا
این همه سالها منتظر جوجه بودم خیلی خوشحال شدم ولی الان دیگه خوشحال نیستم . انگار توی قناری شانس ندارم که حداقل دو تا جوجه بزرگ کنم .

متاسفم

یه راه حل راتون میفرستم .

امید وارم موثر باشه

حسام از اراک دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ق.ظ http://arakbirds.blogfa.com/

سلام ودرود.سایت خیلی مفیدی درباره ی قناری داری.خوش حال می شم اگه وبلاگ من رو لینک کنی توی سایتت.
با تشکر (حسام از اراک)

سلام دوست عزیز و همشهری بزرگوار

با افتخار لینک شدید .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد