پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

قطره جنتامایسین GENTAMICINA

 

 

 قطره جنتامایسین  

محصول شرکت تابرنیل اسپانیا

این دارو بسیاری از بیماریهای عفونتی که در جگر و قلب و سنگدان پرنده بوجود می آید را درمان می کند. جنتامایسین اولین انتخاب در بین آنتی بیوتیکها می باشد. همچنین برای درمان سالمونلا استفاده می شود.

اگر مدفوع قناری سفید همراه با ادرار بود بدانید از جمله عفونتها است که از طریق جنتامایسین درمان می شود. حتی اگر تشخیص دادید که جوجه های داخل لانه مبتلا به بیماری اسهال و سالمونلا هستند میتوانید از این دارو برای درمان این عارضه استفاده کنید.

مقدار مصرف:

 4 قطره در 40 میلی لیتر  آب  به مدت 3 تا 5 روز متوالی.

در مواقعی که حیوان نمیتواند دارو را مصرف کند میتوانید مخلوط شده دارو و آب را به طور مستقیم داخل دهان قناری بریزید.

نظرات 2 + ارسال نظر
milad چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم Denapatogh.com

امیرعلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

سلام دوست عزیز
ممنون از لطف و محبت شما
حتما شما رو لینک می کنم و باعث افتخار است .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد