پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

پرسرخ

پرورش و نگهداری قناری

جفت های امسال خودم


شماره 1 - جفت عقیق


شماره 2 - نر سوختی سرخ و ماده عقیق


شماره 3 - جفت عقیق


شماره 5 - جفت عقیق


شماره 6 - نر سوختی سرخ و ماده پرتقالی


شماره 7 - جفت عقیق



جوجه های امسال از جفت های بالا




نظرات 4 + ارسال نظر
دست نوشته های عاشق شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

امیر سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام دوست عزیز
قصد خرید چند جوجه سرخ و را دارم
ایا برای فروش دارید
قیمت؟
شما در کدوم استانی؟

سلام . من اراک هستم . جوجه عقیق دارم . اگه واتس آپ هستی شماره من 09188489820

بهزاد جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام جناب سجادی
سپاس بخاطر مطالب پر بار و سایت زیباتون
موفق باشین

سلام . ممنون از نظر لطف جنابعالی

داود داودی یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ق.ظ http://davood70.blogdehi.com

سلام جناب سجادی
هزارماشاالله به قناری های زیباتون ,دست مریزاد,خداقوت
داودی هستم مدیروبلاگ قناری ورامین

سلام جناب داودی عزیز . ممنون از لطف شما .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد